Sunday, September 13, 2009

دلایل محکم هیات سه نفره قوه قضاییه در رد ادعای تجاوز جنسی به بازداشت شدگان

محسنی اژه ای در گفتگوی ویژه خبری امشب، راجع به گزارش هیات ویژه سه نفره قوه قضاییه در بررسی اظهارات کروبی درباره تجاوز به بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات؛صحبت کرد و
همانطور که انتظار می رفت چند بار تاکید کرد که "این دختر (سعیده پورآقایی) تا کنون شش بار (این را بلند و با ژست حق به جانب می گفت) از خانه فرار کرده و این بار هفتم است. در پست قبلی ام هم گفتم که نمی فهمم سابقه خروج بدون اطلاع یک فرد از خانه چه ارتباطی می تواند با شکایت او درباره تجاوز داشته باشد؟ مرتضا حیدری(مجری برنامه که بیشتر شبیه مجسمه بود) هم هیچ سوالی نکرد؛ گویا مساله آنقدر روشن است که لازم نیست آقای اژه ای بگوید دختر فراری از خانه حقش است که بهش تجاوز بشود و ما هم وظیفه نداریم متجاوزان را پیدا و مجازات کنیم.

وقیحانه ترین بخش صحبتهای اژه ای آنجایی بود که درباره بخشی از مستندات کروبی صحبت می کرد که تعدادی عکس نشانگر تجاوز جنسی به یکی از قربانیان بود که پدر و مادر فرد برای کروبی فرستاده بودند.
اژه ای در اینجا با لبخندی چندش آور گفت کدام پدر و مادری می تواند از آن قسمتهای خاص فرزندش عکس بگیرد؟

من هم نمی دانم چه نوع "انسانی" می تواند موقع گفتن این حرف لبخند بزند و احساس کند کشف بزرگی کرده است.
ولی می دانم همان پدر و مادری که روزها و شب ها بر همان "قسمتهای خاص" بدن پسرشان مرهم گذاشتند همان ها هم می توانند از آن قسمتها عکس بگیرند.

پ.ن. حالا که از دلایل سست و بی ربط قوه قضاییه درباره دو مورد از قربانیان را گفتم بهتر است به دو مورد دیگر هم اشاره کنم.
اژه ای سعی کرد زیرکانه از زیر جواب دادن شانه خالی کند. در مورد ا .ش بر این تاکید کرد که چرا با اینکه کروبی گفته این فرد مفقود شده ولی ارتباط "مخفیانه" با افراد کروبی دارد. این هیات سه نفره و اژه ای در گزارش خود، آشکارا سعی کردند خود را به نادانی بزنند وگرنه واضح است که منظور کروبی این بوده که این فرد به خاطر تهدیدهای صورت گرفته علیه خود و خانواده اش ناچار به زندگی پنهانی شده است نه اینکه به یکباره از روی زمین محو شده باشد. بنابراین اصلن بعید نیست و کاملن هم منطقی است که با تنها کسانی که حامی و پناه خود می داند ارتباطش را حفظ کند تا اگر بلایی بر سرش آمد آنها در جریان باشند. نکته دیگری که باز چندین بار بر آن تاکید شد این بود که چرا این فرد فیلم صحبتهای خود را به رضا علامه زاده فرستاده که ضدانقلاب فراری است و با صدای امریکا هم گفتگو می کند . اما آیا او چاره دیگری داشت؟ در فیلم هم اشاره می کند که وقتی دستگیری خود کروبی اینقدر قوی و محتمل است بهتر دیده که با فردی خارج از ایران ارتباط بگیرد که از دسترس حکومت ایران دور باشد.حتا اگر این فرد ضدانقلاب هم باشد آیا در اصل موضوع تفاوتی ایجاد می شود که ماموران جمهوری اسلامی به ا.ش تجاوز کرده اند؟

حیدری سوال نکرد و اژه ای هم پاسخ نداد که اگر قضیه ترانه موسوی به کل دروغ است چرا تلویزیون جمهوری اسلامی آن سناریوی مسخره را اجرا کرد که خانواده ای را با زور و تهدید وادار کنند که مرگ دخترشان را تکذیب کنند؟

پس از ردیف کردن همه این دلایل پوچ و توخالی، اژه ای با اعتماد به نفس گفت "من نمی توانم تنها بگویم برایمان اثبات نشده است که ادعاهای تجاوزها صحت ندارد چون معنی اش این است که ممکن است بعدها اثبات شود بلکه باید بگویم که این ادعاها از اساس دروغ است و برای تضعیف نظام مطرح شده است". آیا آقایان مردم را تا این اندازه نادان تصور می کنند که فکر می کنند با این توضیحات قانع شده اند و این حکم را به این راحتی می پذیرند؟

در پایان گفتگو اژه ای تهدیدی ضمنی هم علیه کروبی کرد و گفت چون موارد قبلی مورد ادعای کروبی طبق این استدلال ها مردود است از این به بعد هم هیچ سند و مدرکی مورد قبول نیست. یعنی ایشان فقط دعا کنند که زندان نیفتند و آرزوی اثبات تجاوز در ج.ا. را هم باید به گور ببرند و تمام مدراک و شواهد خود را هم بر سر کوزه بگذارند و آبش را بخورند!!ا

4 comments:

  1. این ظلم کجا بریم از دست این دروغکویان دین فروش و عمله های دینی که شیطان از دست اینها در فرار هست و خد ا از ترسشان در ایهام که تجدید نظری در خلقتش و اینکه کجای کار غلط رفت که این جماعت اخوند بی وطن وطن فروش و دین فروش را آفرید و خلقی را دست به دامن دعای برای رفع شرشان کرد
    محسنی اژه ای - از دست اندرکاران قتل های زنجیره ای - رئیسی از عوامل جنایت علیه بشریت در سالهای 67 هست .
    سا عد

    ReplyDelete
  2. az vaghty un mize gerde kazaei ro didam delam mikhad faryad bezanam
    na chahi peida kardam na panjereie
    ba khoondane neveshteye shoma kami tasali peida kardam
    sepas

    ReplyDelete
  3. سلام
    پیشنهاد میکنم به ورد پرس بروید
    http://wordpress.com/
    http://fa.wordpress.com/
    آدرس دومی فیلتر است ولی مشکلی نداره

    ReplyDelete
  4. از اژه ایی و اسلافش جز وقاحت و دروغ . . انتظار دیگری هم میتوان داشت

    ReplyDelete