Sunday, September 20, 2009

برکات اسلام در ایران

این مکالمه در یک صفحه مشاوره و راهنمایی برای خرید لپ تاپ را بخوانید:

با سلام خدمت همه اساتید
دیروز با اومدن نتیجه های کنکور 87 تصمیم گرفتم که برای خرید اقدام کنم البته فکرش برای 2 ماه پیش بود
دانشجوی برق شدم با توجه به گفته های دوستان دانشگاه وای فای هم داره که بیشتر برای استفاده از این مورد میخوام نوت بوکی چیزی بخرم
بین سه مدل تردید دارم ... منو راهنمایی کنین
باتشکر


- سلام علیکم و رحمت ا... می گم منم دقیقا نتایج کنکور اومده به فکر لپ تاپ افتادم جدا کدام دانشگاه وای فای داره؟؟؟ لو بده ببینم کدوم دانشگاهی؟؟؟ چی قبول شدی؟؟
...

-اقا ممنون یکی پیدا شد جواب بده. راستش من برق الکترونیک شهید بهشتی قبول شدم با رتبه 1564 منطقه 1(تهران) از قرار معلوم امسال به دخترای عزیز کم لطفی کردن حقشونو دادن به پسرا(اینم از مزیتای دین پر برکت اسلام که هیج جا از برکاتش بی نصیب نموندیم) ولی انصافا خیلی نامردیه هرکی حقش هرچیه باید بره فرقی نداره که دختره یا پسر به هر حال اینجا ایرانه دیگه !!!

No comments:

Post a Comment