Tuesday, October 13, 2009

اینجا ایران نیست که حجاب اجباری باشد!ا

به نقل از پارسینه:


دیلی تلگراف چاپ لندن نوشت: دو نماینده زن مجلس کویت با نام‌های «رولا دشتی» و «اصیل الاوادی» با خودداری از رعایت حجاب در طول برگزاری یکی از جلسات مجلس کویت، جنبش اسلام‌گرای قدرتمند این کشور را به چالش کشیده‌اند. این دو نماینده در میان 4 نماینده زن قرار دارند که در ماه می برای نخستین بار در تاریخ کویت وارد مجلس ملی این کشور شدند. اقدام این دو نماینده در عدم رعایت حجاب، موجبات خشم سایر نمایندگان اسلام‌گرای مجلس کویت را فراهم آورده است.
آن‌ها بر این عقیده‌اند که دو نماینده مذکور، شریعت و یا قانون اسلام را با این کار مورد بی‌حرمتی قرار می‌دهند. زمانی که این دو نماینده به صورت بی‌حجاب وارد مجلس ملی کویت شدند، سه نماینده اسلام‌گرای مجلس به سرعت مراتب اعتراض خود را نسبت به اقدام آن‌ها ابراز داشتند. این در حالی است که «رولا دشتی» - که مدرک دکترای خود را از ایالات متحده گرفته است - در مصاحبه با روزنامه انگلیسی زبان تلگراف می‌گوید: «شما نمی‌توانید زنی را که در حال رفتن به بازار و یا کار است مجبور کنید حجاب بپوشد. اینجا ایران و یا عربستان سعودی نیست»!


در ایران خیلی که زور زدیم، الهه کولایی بدون چادر سیاه رفت مجلس، آن هم با هزار سلام و صلوات.معصومه ابتکار هم چادر سیاهش رفت کنار و کت و شلوارش (که کتش یک وجب بالای زانویش بود) دیده شد سونامی آمد در کشور!

5 comments:

  1. بی لاخ
    برو کونتو بشور
    حجاب برای آدمای باشعوره نه هر بی سروپایی مثل تو

    ReplyDelete
  2. مجتبی مردی از خوزستانOctober 16, 2009 at 11:43:00 PM EDT

    ش از ادبیاتت معلومه حجاب مختص کیه!!!!!

    ReplyDelete
  3. من نمی فههم این چه حرفیه که یه مشت مرد چشم چرون که همه چیز رو به نا نگاه جنسی میبینن می زنن؟؟
    تو رو خدا چند نفر از این ها رو بفرستین 2 تا کشور غیر از عربستان مثلا همین لبنان خودمون ببینن اگه بعد یک هفته بازم گفتن بی حجابی باعث از بین رفتن اخلاق و دینه!

    ReplyDelete
  4. برای شماآقا سعید: ادب هم خوب چیزیه

    ReplyDelete
  5. طرفداران حجاب همشون از قماش آقا سعید هستند

    ReplyDelete