Tuesday, January 12, 2010

کاش من جای تو کشته شده بودم حیف که تلفنم کنترله

فقط می نویسم و قضاوت نمی کنم و صفتی نسبت نمی دهم. فقط می نویسم که عصبانیتم فروکش کند.
استتوس جی میلش این است :" کاش من به جای تو کشته می شدم .... کجایی رفیق؟"
- تسلیت میگم. باهاش درس داشتی؟
- ممنون. داغونم . چه مرد نازنینی بود چقدر انسان بود. اگر دو نفر در زندگی من تاثیر گذار بودند یکیش او بود.
...
- حاضری درباره اش مصاحبه کنی؟
بدون اسم...
توی چت...
با یک آی دی دیگه...

- الان باید برم. حالا برمی گردم.

دو ساعت بعد

- ببین این دوستم همچنان منتظره.
- پشت تلفن اینارو نگو تلفن من کنترله (کنترل را هم اینطوری می نویسد کن ت ر ل)


پ.ن.

- میشه فیلنگلیش بنویسم؟
-(میاد سر زبونم که بگم تو بدم بمیر و بدم) ولی میگم: هرجور راحت تری
- آخه تایپ فارسیم کنده. فینگلیش سریعتر می نویسم
...
و الان یک ساعت گذشته است و او هنوز دارد می نویسد!!!ا

پ.ن. بالاخره فرستاد.کمی امیدوار شدم. وگرنه امشب خوابم نمی برد از عصبانیت.

1 comment:

  1. faghat mitunam begam mote'sefam .. sho'arhaye ghashang khoob baladim bedim vali vaghti paye hazine dadan biad vasat hatta shode dar hade yek mosahebe kammiarim

    ReplyDelete