Friday, December 18, 2009

حکم جلودار است بر دانشجو بتازید!ا

آگهی دعوت به همکاری در کادر انتظامات دانشگاه تهران

دانشگاه تهران برای تأمین نیروی انسانی کادر انتظامات خود تعداد 25 نفر از افراد واجد شرایط (مرد) را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی)مصاحبه و گزینش برای خدمت در تهران به صورت عقد قرارداد کار معین دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی:

- متدین به دین مبین اسلام و شیعه اثنی‌عشری و ملتزم به احکام شرعی

- معتقد و متعهد به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی و ولایت فقیه ( این که مو لازی درزش نمی رود! )

- حسن‌شهرت و برخورداری از روحیه مسئولیت‌پذیری

- داشتن صلاحیت امنیتی و کارآیی برابر مقررات و ضوابط دانشگاه تهران

- عدم اشتغال در سایر موسسات دولتی ونهادهای انقلابی و عدم بازخرید خدمت و بازنشستگی از دستگاه های دولتی

- داشتن توانائی جسمانی وروانی متناسب با شغل انتظامات (توضیح: توانایی جسمانی و روانی متناسب با کتک زدن، از بالای ساختمان پرت کردن، فحش خواهر مادر دادن، گاز اشک آور زدن و اعمال انتظامی از این دست)

شرایط اختصاصی

- داشتن مدرک تحصیلی دیپلم ‌]دبیرستان یا فنی و حرفه‌ای (کارودانش)‍[ یا فوق دیپلم

تبصره 1: به مدارک ارسالی توسط دانشجویان (حتی بصورت مجازی)

و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده ترتیب اثر داده نخواهد شد، در هر مرحله از مراحل مربوط به آزمون چنانچه خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز گردد داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد.

تبصره 2: مدارک تحصیلی داوطلبان در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر 2 ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تأیید مرجع صادر کننده برسد.

داوطلبان هنگام ثبت نام نباید کمتر از 22سال و بیشتر از 35 سال سن داشته باشند.

- حداقل قد داوطلبان نباید کمتر از 170 سانتی‌متر باشد (اولویت با غولهای بیابانی است که وزن بیش از 90 کیلوگرم و قد 190 سانت داشته باشند. یعنی ما فکر کردیم این 25 نفر باید هر کدام قدرت له کردن لااقل پنج دانشجو را باشند تا کمی خیالمان از تجمعات راحت باشد. دیگر ضایع است برای یک دانشگاه با سه چهار هزار دانشجو هشتصد تا نیروی انتظامات بگیریم)

داشتن کارت پایان خدمت یا کفالت الزامی می باشد.

دارندگان کارت معافیت پزشکی نمی توانند در این آزمون شرکت نمایند.(این هم که واضح و مبرهن است! ما می خواهیم این برادران انتظامات در کمال صحت و سلامت و قدرت و صلابت دانشجویان عزیز را لت و پار کنند )

- عدم‌ اعتیاد به مواد مخدر به تشخیص مراجع پزشکی مورد تائید دانشگاه تهران

- عدم‌ سوء پیشینه با تأیید مراجع قانونی

داوطلبان نباید کارمند رسمی؛ پیمانی؛ قرارداد کار معین یا ... سایر دستگاههای دولتی باشند. (تکمیل فرم تعهد)

داوطلبان بایستی متأهل و حسب ضرورت و تشخیص مدیریت انتظامات آمادگی لازم برای انجام شغل نگهبانی در ایام غیر موظفی در تمام اوقات و ایام سال حتی روزهای تعطیل را داشته باشند.(توضیح: داوطلبان عزیز نگران نباشند، ما در حد امکان در روزهای خطرنک دانشگاه را تعطیل می کنیم ضمنن نیروهای خدوم بسیج هم همواره چه آشکار و چه به صورت سربازان گمنام امام و نیروهای غیبی وارد صحنه شده و عملیات دانشجوزنی و تجمع پراکنی را انجام می دهند)


مواد آزمون:

الف- آزمون عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی - زبان انگلیسی – کامپیوتر - معارف اسلامی و هوش می باشد.(لازم به ذکر است که اگر فردی برای استخدام شدن به عمد نمرات خود را پایین بیاورد مثلن در بخش تست هوش، در صورت شناسایی به شدت با وی برخورد خواهد شد)

توجه:

ایثارگران (شامل آزادگان – رزمندگان و خانواده معظم شهدا) در صورت ارائه گواهی معتبر از مراجعه ذیصلاح نسبت به سایر متقاضیان از حق اولویت برخوردار خواهند بود.

- داوطلبان به ترتیب نمره قبولی در آزمون کتبی به عنوان پذیرفته شده تلقی و جهت انجام مصاحبه (به میزان 3 برابر ظرفیت معرفی) و سپس گزینش خواهند گردید.(هان چی؟ فکر کردید بعد از همه این امتحان ها و کسب شرایط، فرتی می فرستیمتان از کیان جمهوری اسلامی پاسداری کنید؟)


No comments:

Post a Comment