Monday, November 16, 2009

ماهی کاسپین از آب گل آلود

"کاسپین ماکان (نامزد ندا آقا سلطان) در مصاحبه‌ای با نشریه Observer از سرگذشتش در قبل و بعد از کودتای انتخاباتی 22 خرداد سخن می‌گوید. کاسپین و ندا هیچکدام علاقه چندانی به سیاست نداشتند و می‌دانستند که کاندیدا های انتخاباتی در رژیم جمهوری اسلامی از قبل و با دقت چیدمان شده اند و تلاش های پیشین در جهت اصلاحات درون نظام نیز با دخالت گروه مذهبی حاکم با شکست مواجه شده بودند و در نتیجه می‌دانستند که شرکت در انتخابات نمایشی رژیم، نتیجه ای در پی نخواهد داشت.
اما کاسپین می‌گوید در حدود چهارمین شب قبل از این انتخابات بود که ناگهان چیزی تغییر کرد، در مناظره تلویزیونی میان دو کاندیدای اصلی، احمدی نژاد از موسوی به دلیل آنکه اجازه می‌دهد همراه با همسرش در مجامع دیده بشود انتقاد می‌کند و موسوی نیز در مقابل احمدی نژاد، وی را به دروغ پردازی مداوم متهم می‌کند. کاسپین می‌گوید که پس از مشاهده مناظره های تلویزیونی، همه را به حضور در انتخابات ترغیب می‌کرد تا شاید از بازگشت حکومت نظامی وابسته به احمدی نژاد جلوگیری شود، در مجموع هدف بیان مخالفت بود و نه صرفاً رأی دادن."

بیچاره ندا!ا

15 comments:

  1. مریم خنوم گل معرف حضورNovember 16, 2009 at 5:02:00 AM EST

    من هم در همین حد راجع به این داستان میدونم! اما چرا ماهی نسرین جان؟؟با چیزهایی که من شنیدم و این آقا اینجا تحت فشار و اذیت بوده، خوب حق داشته بره! اما این حرفهاش هم به نظرم ماهی گرفتن نیست! یا لا اقل سوء استفده ای توش نیست! لا اقل من نفهمیدم که منظورت کدوم بخش از حرفهای کاسپینه؟

    ReplyDelete
  2. این آقا هم هنرپیشه ی خوبیه
    من هم دقیقا متوجه ی فرصت طلبی ایشان شدم . از ندا به عنوان آسانسور استفاده کرد. تا اقامت انگلیس رو بگیره.

    ReplyDelete
  3. چرا انقدر راحت درباره دیگران همچین نظراتی می دید؟ مگه شما تو دل اون آدمید؟ یا تو مغزشید؟ البته میل شماست. منم می تونم مخالفت کنم فقط ، اما فکر کنید که ما زنها چقدر قربانی قضاوت دیگران بودیم در جامعه در همه عمر؟ قضاوتی که در فکر طرف باقی نمی موند و به فامیل و در و همسایه و مسجد محل و بسیج ناحیه و فلان منتشر می شد؟ بعد شاید به این سادگی قضاوت ذهن خودتون رو منتشر نکنید.

    ReplyDelete
  4. تو نمیدونی ما ملت تنبل و دهن بینی هستیم؟
    خب شیش خط توضیح میدادی ملتو زابه راه نمی کردی!

    زابه راهو درست نوشتم؟

    ReplyDelete
  5. بابا جان دیگه سوتی از این بیشتر. ببین انگیزه ایشون از پیوستن به قیام مردم چی بوده:"احمدی نژاد از موسوی به دلیل آنکه اجازه می‌دهد همراه با همسرش در مجامع دیده بشود انتقاد می‌کند"!!! حرفهاش کلن بی سر و تهه و من که تا حالا چند تا مصاحبه ازش خوندم هرکدوم یه چیزی گفته.اصرار هم داره که خودش مبارز بوده و ندا هم بوده. خونواده ندا هم اصلن بهش خوشبین نیستند و ازش حرف نمی زنند. (اینو خودم در برخورد مستقیم فهمیدم)

    ReplyDelete
  6. منکه اصلا از حرف زدنش خشم نیومد همش انگار دنبال جور کردن جمله هاش میگرده ، یه جور عجیبی حرف میزنه

    ReplyDelete
  7. ببخشید منظور *خوشم بود, نه *خشم

    ReplyDelete
  8. سلام نسرین جان
    از اشکان بی خبرم..و نگران

    ReplyDelete
  9. ببین می دونم این چیزی که میگم مربوط به این پستت نیست بلکه مربوط به کل وبلاگته. اما یک دقیقه این لینک زیر رو بخون و ببین اصلا توی ایران برای رفع چی تلاش می کنی؟
    برای مردمی تلاش می کنی که میگن به حجاب اعتقادی ندارند اما چادر قداستی داره که با سیگار کشیدن از بین میره! با مردمی سروکار داری که لبخند زدن دختر به پسر (طبیعی ترین کار ممکن) رو هرزگی می دونند. برام جالبه که بگی با این وضعیت فرهنگی تو ایران با چه دلخوشی تلاش می کنی؟

    اینم لینک
    http://divorce8.wordpress.com/2009/11/22/98-%D8%AD%D8%B1%D9%85%D8%AA-%D9%87%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%DA%AF%D9%87-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AF/

    ReplyDelete
  10. واگذاری مدارس به حوزه علمیه ... تصورات و واقعیات ! وزیر آموزش و پرورش پاسخگو باشد !

    ReplyDelete
  11. Afarin
    chenin weblogi taskin v gahi darmane in ruz hast...
    mamnoon.

    ReplyDelete
  12. فیلم قدیمی " طلای سفید" قبل از نکبت جمهوری اسلامی:
    http://www.youtube.com/watch?v=zkw1kTrAQrw

    ReplyDelete
  13. بیچاره ندا !


    بیشتر پست ها رو خوندم ، دوست داشتم این جارو !

    ReplyDelete
  14. نسرین جون سلام
    وبلاگ نیما فیلتر شده
    لطفا اگه وبلاگ جدیدی درست کرد لینکش کنید که ما آدرسشو بدونیم
    ممنون

    ReplyDelete